لوازم خانگی

3 وسیله برقی آشپزخانه برای هدیه دادن

فروشگاه لوازم خانگی جناب کالا

اصولا وسایل برقی آشپزخانه به دو دسته تقسیم می شوند: وسایل اصلی و وسایل مکمل،وسایل اصلی مانند:گاز،ماشین لباسشویی،ماشین ظرف شویی،یخچال و وسایل مکمل مانند: غذا ساز،تستر،چای ساز و… هستند.

وجود وسایل برقی مکمل در آشپزخانه می توانند کار را برای شما آسان تر کنند و به تنوع غدای و سرعت در پخت و پز نیز به شما کمک کنند.،مزیت دیگری که وسایل مکمل آشپزخانه دارند امکان هدیه دادن آن‌ها است. شما می‌توانید به مناسبت‌های مختلف مثل روز زن یکی از آن‌ها را به مادر یا همسرتان هدیه دهید. همچنین اگر دوست شما به خانه‌ی جدید نقل مکان کرده است می‌توانید یکی از این وسایل را به عنوان هدیه به او بدهید.

در ادامه این مطلب از فروشگاه لوازم خانگی امین می‌خواهیم به معرفی 6 وسیله برقی خانگی مناسب برای هدیه دادن بپزداریم در ادامه با ما همراه باشید.

1.قهوه ساز

فروشگاه لوازم خانگی جناب کالا

قهوه، این نوشیدنی پر از کافئین، طرفداران زیادی دارد و در هر خانه‌ای حداقل یک نفر اهل نوشیدن قهوه است. پس بد نیست که یک اسپرسوساز در آشپزخانه داشته باشید. بعضی از ماشین‌های اسپرسو خودشان یک آسیاب هم دارند و کار را برای شما آسان می‌کنند. قهوه‌ی آماده شده با این مدل از اسپرسوسازها خوش‌طعم‌تر است چون دانه‌ی قهوه بلافاصله بعد از آسیاب شدن، عصاره‌گیری می‌شود.

مدل دوم هم آسیاب ندارد و باید پودر قهوه را در مخزن بریزید. اگر دوست دارید قهوه‌تان با این مدل از اسپرسوساز هم به اندازه‌ی مدل قبلی خوش‌طعم باشد می‌توانید قهوه را با آسیاب دستی به میزان لازم آسیاب کنید و استفاده کنید. اگر هم قهوه‌ی آسیاب شده را آماده می‌خرید بهتر از در وزن کم، مثلا ۱۰۰ یا ۲۰۰ گرم، خریداری کنید تا همیشه قهوه‌ی تازه رُست و آسیاب شده داشته باشید.

بررسی قهوه ساز زیگما محصولی باکیفیت فوق العاده

2. مخلوط کن

مخلوط کن

وقتی قرار است اسموتی، شیرموز یا ماست میوه‌ای درست کنید استفاده از چنگال یا رنده برای له کردن مواد غذایی سفت کمی سخت است. اینجاست که یک مخلوط‌کن می‌تواند هر چیزی را برای شما با هم مخلوط کند. با یک مخلوط‌کن با کیفیت حتی می‌توانید قطعات یخ را خرد کنید و با آبمیوه‌ی محبوبتان مخلوط کنید تا چند لیوان یخ در بهشت خوشمزه داشته باشید. تهیه‌ی خمیر فلافل، له کردن مواد سوپ گوجه یا آماده کردن پوره‌ی کدو حلوایی با مخلوط کن بسیار آسان است. پس اگر می‌خواهید به یک فرد خوش‌اشتها هدیه بدهید، مخلوط‌کن گزینه‌ی مناسبی است.

بررسی مخلوط کن ناسا محصولی کاربردی 

3.مایکروویو

فروشگاه لوازم خانگی جناب کالا

دل‌های متنوع مایکروویو در سایز‌ها و قیمت‌های مختلف در بازار وجود دارد که هر کدام قابلیت‌های مختلفی دارند. آب‌پز کردن، برشته کردن و حتی پخت کباب از قابلیت‌های مایکروویو است. البته باید قبل از خرید لیست عملکردهای ثانویه‌ی مایکروویو را بخوانید تا مطمئن شوید همان وسیله‌ای را می‌خرید که به آن نیاز دارید. البته پیشنهاد ما به شما خرید یک دستگاه همه کاره است که هم برنامه‌ی پخت‌وپز عادی داشته باشد و هم کباب و برشته کردن.

لوازم برقی آشپزخانه می‌تواند کار پخت‌وپز را آسان‌تر و لذتبخش‌تر کند. همچنین تنوع غذاها و خوراکی‌هایی که می‌توانید تهیه کنید را هم بالاتر می‌برد. پس خرید یکی از این وسایل برای خودتان می‌تواند مثل یک هدیه‌ی عالی بابت اتفاقی خوب در زندگی‌تان باشد. همچنین اگر کسی را دوست دارید، قرار است برای مناسبت خاصی به او هدیه بدهید یا اینکه برای بازدید خانه‌ی جدید دوستتان دنبال هدیه می‌گردید، لوازم برقی کوچک آشپزخانه انتخاب خوبی است که هرگز از آن پشیمان نمی‌شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *