ضمن تشکر از انتخاب شما ، از آنجا که استفاده از این سایت به هر شکل به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین جناب کالا است، تقاضا می شود آن را به دقت مطالعه فرمایید.

تعاریف واژه ها

فروشگاه چیست؟ فروشگاه اینترنتی جناب کالا وب سایت چیست؟ وب سایت فروشگاه اینترنتی جناب کالا به آدرس اینترنتی www.JENABKALA.com

محتوای وب سایت به چه معناست؟ شامل : متن، عکس، فیلم و مشخصات فنی محصولات یا کلیه مقالات و اخبار قرار داده شده در سایت و وبلاگ می باشد.

کاربر کیست؟ هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت جناب کالا شده باشد، کاربر تلقی می شود.

عضو به چه کسی گفته می شود؟ کاربری که به عضویت اولیه یا کامل سایت درآمده باشد، عضو تلقی می شود.

مشتری چه کسی است؟ کاربر یا عضوی که از سایت خرید می کند.

سفارش چیست؟ کالا یا کالاهایی که مشتری انتخاب و قصد خرید آنها را اعلام می نماید.

استعلام یعنی چه؟ ارسال سفارش از طرف مشتری برای بررسی موجود بودن کالاهای سفارش داده شده و بررسی تغییر قیمت که ممکن باشد.

ایجاب و قبول

ماده ۱٫عقد یا قرارداد مطابق ماده ۱۸۳ قانون مدنی عبارتست از اینکه ” یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد ” ؛ایجاب از طرف شرکت به مدت نامحدود و برای افراد نامعین و طرف دیگر قبول کننده که کاربران یا خریداران می باشند.با توجه به اینکه محصولات فروشگاه هر لحظه در حال تغییر می باشد لازم به یادآوری می باشد که هرگاه قبولی مقدم به قبولی موخر مرجعیت دارد و در صورت موجود نبودن محصول نفر اول خریدار محسوب میگردد و شرکت هیچ مسولیتی در برابر قبول کننده موخر ندارد. و اگر مبلغی به حساب شرکت واریز کرده باشد فورا مبلغ عودت داده می شود .

ماده ۲٫امکان ثبت سفارش در جناب کالا در طول هفته میسر خواهد بود و کلیه سفارشات در روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات بررسی و ارسال خواهند شد.

ماده ۳٫کلیه سفارشات از طریق ایمیل به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید و جناب کالا نهایت دقت را دارد تا تمام سفارشات ثبت شده ارسال و تحویل مشتریان محترم قرار گیرد اما در صورتی که بعد از ثبت سفارش و یا پرداخت وجه، موجودی کالا به اتمام برسد، جناب کالا حق لغو کردن آن و استرداد وجه سفارش به کاربر را دارد و این موضوع بدون اطلاع قبلی برای جناب کالا محفوظ خواهد بود، در اینصورت مشتری می تواند به جای کالای به اتمام رسیده محصول دیگری را جایگزین کند که در غیر اینصورت برای لغو سفارش مبلغ آن حداکثر ظرف مدت بیست و چهار ساعت فقط به شماره حسابی که با آن خرید شده بود واریز خواهد شد.

ماده ۴٫برای سفارشاتی که تحویل گیرنده شخص دیگری است و یا بصورت هدیه می باشد و مبلغ سفارش قبلاً پرداخت شده است، لازم است تحویل گیرنده کارت شناسایی همراه داشته باشد. همچنین در صورت اطلاعات ناقص و اشتباه سفارش قابل پیگیری نخواهد بود.و اگر شرکت به این دلیل با استرداد کالا مواجه شود می تواند هزینه حمل و نقل و خسارات را از خریدار دریافت نماید.

ماده ۵٫ضمناً پس از ثبت سفارش امکان هیچ گونه تغییری در اطلاعات آن برای کاربر وجود ندارد و در غیر اینصورت آن سفارش کنسل و مشتری باید سفارش جدید ثبت نماید.

ماده ۶٫به علت نوسانات ارز رایج داخلی و خارجی ممکن است به قیمت محصولات خریداری شده چند درصد اضافه گردد و نرخ تمامی محصولات به نرخ روز محاسبه می شود و در صورت عدم رضایت مشتری قبل از تحویل کالا هزینه به حساب بانکی مشتری استرداد می گردد.

پاسخ استعلام و نهایی کردن سفارش

ماده ۷٫اصولا ۲ ساعت پس از ثبت سفارش، پاسخ استعلام و مهلت زمانی برای تکمیل سفارش برای مشتریان ارسال می گردد. پس از آن مشتریان فرصت خواهند داشت تا ظرف مهلت مقرر سفارش خود را تکمیل و نهایی نمایند. چنانچه مشتریان در مهلت مشخص شده سفارش خود را نهایی نفرمایند، سفارش آنها ناتمام تلقی شده و دیگر امکان نهایی کردن آن را نخواهند داشت. در این موارد چنانچه مشتری تقاضای فعالسازی مجدد سفارش را داشته باشد و کماکان کالا در فروشگاه موجود باشد، مهلت تکمیل دوباره ای به مشتری داده خواهد شد.

ماده ۸٫کاربران و مشتریان برای مشاهده، دریافت اطلاعات و حتی ثبت سفارش ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشند. اما در صورت ثبت نام، علاوه بر آنکه در خریدهای بعدی مجبور به ورود اطلاعات نمی باشند، می توانید از مزایای آن از جمله آگاهی از فروش ها و تخفیفات ویژه بهره مند شوند. با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد فروشگاه، به فروشگاه اختیار می دهند تا جهت برقراری ارتباط مورد استفاده قرار گیرند.

ماده ۹٫مشتریان در هنگام ثبت سفارش باید سعی کنند اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد سایت نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده خریدار می باشد.

شرایط اساسی معامله
ماده ۱۰ .طبق ماده ۱۹۰ قانون مدنی طرفین معامله باید دارای شرایط زیر باشند :
۱ .قصد و رضای طرفین
۲٫اهلیت طرفین
۳٫موضوع معین که مورد معاله باشد
۴٫مشروعیت جهت معامله

ماده ۱۱٫رضای طرفین یعنی اینکه از روی تهدید یا اکراه اقدام به خرید ننمایند.اهلیت طبق قانون برای معاملات مالی ۱۸ سال تمام شمسی می باشد که توسط اسناد رسمی ثبت احوال مورد وثوق می باشد.خریدار باید کالای به صورت معین مشخص کند و به نحو مردد اقدام به خرید ننماید.هیچ کس حق ندارد که در قرار داد خرید تصریح نماید که خرید را در راستای خلاف شرع و قانون مورد استفاده قرار می دهد .

ماده ۱۲٫طبق قانون تجارت و قانون مدنی اشخاص حقوقی دارای تمام حق و حقوق قانونی اشخاص حقیقی می باشند مگر حقوقی که مختص اشخاص حقیقی می باشد مثل احوال شخصیه از قبیل ازدواج و ارث

ماده ۱۳٫در صورت نبودن یکی از شرایط بالا معامله باطل می باشد.

روش های پرداخت

ماده ۱۴٫به منظور تامین رفاه هر چه بیشتر مشتریان، فروشگاه کلیه راهها و روشهای ممکن پرداخت را برای مشتریان فراهم نموده است:

پرداخت آنلاین (پرداخت از طریق درگاه بانکی)

واریز به حساب بانکی

روش های ارسال سفارش ها

ماده ۱۵٫سفارشات در شهر اصفهان صرفا توسط ناوگان جناب کالا ارسال می گردد و مشتریان می توانند از بین سه روش ارسال فوری، ارسال عادی و ارسال رایگان برای اصفهان یکی را انتخاب نمایند.

در شهرهای مجاور شهر اصفهان، سفارش ها علاوه بر ناوگان جناب کالا توسط شرکت پست نیز ارسال می گردند.

در سایر استان ها غیر از استان اصفهان، سفارش ها از دو طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و باربری ارسال می گردند.

تبصره._مشتریان می توانند در مرحله درخواست استعلام، از بین روشهای ارسال ممکن، یک روش را به دلخواه انتخاب نمایند. انتخاب هر روش به منزله آگاهی از قوانین و شرایط آن می باشد.

توجه: در مواردی که ارسال توسط شرکت پست یا باربری انتخاب می گردد، مسئولیت فروشگاه تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد. در این موارد و به منظور احتیاط بیشتر، فروشگاه کالا را تا سقف ممکن بیمه می نماید (در صورتیکه شرکت مربوطه بیمه ارسال داشته باشد) تا نگرانی از بابت خسارت احتمالی برای مشتریان وجود نداشته باشد.

لذا در صورتیکه مشکلی برای کالا بوجود آید، فروشگاه در راستای اهداف مشتری مدارانه خود، پیگیری های لازم را برای مشتریان انجام می دهد اما پرداخت کننده خسارت، باربری مربوطه می باشد.و مشتری حق رجوع به شرکت حمل و نقل و متصدی را دارد

ماده ۱۶٫هر گاه شرکت استاندارد های مقرر برای بسته بندی را انجام داده باشد طبق قانون هیج گونه مسولیتی ندارد

لازم به توضیح است که در صورتیکه مشتریان تمایل به ارسال کالای از طریق باربری مورد نظر خود را داشته باشند، اینکار برای ایشان انجام خواهد گردید.در این صورت فروشگاه مسولیتی و ضمانتی ندارد

ماده ۱۷٫در هر صورت مشتریان باید توجه داشته باشند تمام این موارد منوط به آن است که قبل از تحویل گرفتن کالا، صحت و سلامت ظاهری آن را بررسی و در صورتیکه کالا ایراد داشته باشد، آن را تحویل نگرفته یا رسید مبتنی بر دریافت کالا بصورت صحیح و سالم را امضاء نکرده باشند و بلافاصله فروشگاه را مطلع نمایند.

ماده ۱۸٫علاوه بر بیمه، فروشگاه گزینه بسته بندی سفارشی (که شامل پوشش های اضافی در بسته بندی می باشد) را نیز برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان اضافه نموده است.

ماده ۱۹٫بیمه بسته بندی سفارشی یا انتخاب کردن باربری توسط خریدار ممکن است هزینه های دربرداشته باشد.

هزینه ارسال

ماده ۲۰٫هزینه ارسال برای شهر اصفهان رایگان می باشد و هزینه ارسال استان های دیگر برای کالای با وزن کم و حجم کوچک ۱۵ هزار تومان شرکت و باقی هزینه ارسال را مشتری باید بپردازد و کالای حجم بزرگ و سنگین هزینه ارسال تماما بر عهده مشتری می باشد . هزینه های ارسال شهرستان با هماهنگی شرکت و مشتری انجام می گیرد. و شرکت هیچگونه مسولیتی برای هزینه ارسال ندارد.

سفارش های ارسال شده توسط پست و باربری

ماده ۲۱٫سفارش هایی که قرار است از طریق پست یا باربری ارسال گردند، در صورتیکه قبل از ساعت ۱۲ نهایی شده باشند، در همان روز تحویل پست یا باربری خواهند شد، اما چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند، در روز کاری بعد تحویل خواهند گردید.ممکن است طرفین موعد دیگری را معین نماییند.

ماده ۲۲٫شرکت پست و باربری نیز بسته به مقصد کالا، معمولاً ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد کالا را به مقصد خواهند رساند.شرکت جناب کالا از باب تقصیر اعم از تاخیر یا تلف مال توسط شرکت پست و باربری هیچگونه مسولیتی ندارد و مشتری نمی تواند به این علل معامله را فسخ نماید یا مطالبه خسارت نماید و فقط حق درجوع به متصدی یا شرکت یا متضامنا را دارا می باشد.

نکات مهم در هنگام تحویل سفارش

ماده ۲۳٫مشتری موظف است هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.

توجه: در صورتیکه مشتری بدون تطبیق دادن سفارش با کالا، آن را از بسته بندی اولیه خارج نماید، حتی در صورت مغایرت امکان عودت وجود ندارد.

ماده ۲۴٫مشتری موظف است در هنگام تحویل گرفتن سفارش، تمام کالاهای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرد.

تبصره: کالاهایی که در رسید تحویل آن قید شده است که نباید از بسته بندی خارج گردد ، از این مورد مستثنی هستند. در این موارد مشتری صرفاً می بایست سلامت بسته بندی کالا را بررسی و آن را تحویل بگیرد. چنانچه بسته بندی دارای مشکل یا ایراد باشد و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.

توجه: در زمان ارسال کالا توسط شرکتهای پستی، مشتری موظف است در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دچار ایراد گردیده باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نمایید، هیچ اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا قابل قبول نخواهد بود و فروشگاه مسئولیتی در قبال مشکلات بعدی نخواهد داشت، زیرا علیرغم اینکه کالا تا سقف ممکن بیمه گردیده است، به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت وجود ندارد.

ماده ۲۵٫تعریف تحویل ظاهری: تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی گردد و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته باشد.

ماده ۲۶٫هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت، بدین منظور به مشتریان توصیه می گردد قبل از امضاء نمودن رسید تحویل کالا، به دقت ظاهر کالا را بررسی نموده و در صورتیکه کوچکترین ایرادی داشت، از تحویل گرفتن سفارش خودداری و موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع نمایند.

ماده ۲۷٫طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آن آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.

ماده ۲۸٫طبق قوانین فروشگاه، در سفارش هایی که پرداخت آنها در محل مشخص گردیده است، قبل از تحویل کالا، ابتدا لازمست که وجه فاکتور تسویه و سپس کالا تحویل گردد. پس از تسویه وجه فاکتور، مشتری در حضور نماینده فروشگاه فرصت خواهد داشت تا کالای خود را از نظر سلامت ظاهری بررسی و سپس آن را تحویل بگیرد؛ پس از تحویل ظاهری مشتری تا ۷ روز کاری فرصت خواهد داشت تا کالا را از نظر فنی بررسی نماید.

ماده ۲۹٫در صورت وجود هر گونه مشکل فنی، کالا مشمول قانون۷ روز کاری تضمین طلایی تعویض می گردد.

شرایط راه اندازی و استفاده از کالای خریداری شده

ماده ۳۰٫کالاهای خریداری شده از نظر امکان راه اندازی و استفاده به ۲ دسته تقسیم می شوند:

۱٫کالاهایی که صرفاً باید توسط شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش نصب و راه اندازی گردند.

در این موارد مشتری تحت هیچ شرایطی نباید کالا یا دستگاه را شخصاً راه اندازی و استفاده نماید، زیرا در اینصورت گارانتی کالا یا دستگاه باطل خواهد شد. در این موارد مشتری می بایست با خدمات پس از فروش تماس گرفته و تقاضای نصب نماید.

خدمات پس از فروش جناب کالا ۷ روز تضمین تعویض کالا

ماده ۳۱٫مشتریان جناب کالا برای تست فنی کالای خریداری شده تا۷روز فرصت خواهند داشت و در صورتیکه کالای خریداری شده دارای ایراد فنی باشد، کالا برای آنها تعویض و چنانچه موجودی آن کالا در فروشگاه تمام شده باشد، مشتریان به انتخاب خود می توانند:

کالای مشابه دیگری انتخاب نمایند.
درخواست استرداد وجه نمایند.

ماده۳۲ . شروط لازم برای اینکار عبارتند از:

الف)مشتری قبل از ۷ روز نسبت به اعلام ایراد فنی بصورت مکتوب اقدام نماید.

ب)ایراد فنی مورد تایید کارشناسان فنی جناب کالا یا خدمات پس از فروش شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی قرار بگیرد و این ایراد ناشی از استفاده ناصحیح از کالا خریداری شده یا مسائلی نظیر وارد شدن ضربه به دستگاه، نوسانات برق، آب خوردگی و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.

پ) کالای خریداری شده دارای یکی از گارانتی های ارائه شده در سایت باشد و کالای بدون گارانتی خریداری نشده باشد

ت) کارتن و بسته بندی کالا باید کاملا سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم امکان استفاده از این تضمین می گردد.

ج) کالا از نظر ظاهری باید کاملا سالم و بدون هیچگونه ایراد ظاهری باشد (مطابق روزی که کالا تحویل گرفته شده است)

ماده۳۲ .چنانچه ایراد فنی مورد تایید قرار بگیرد، ضمن تعویض کالا، هیچ هزینه ای برای ارسال مجدد از مشتریان اخذ نخواهد شد، اما چنانچه ایراد فنی مورد تایید کارشناسان قرار نگیرد، ضمن عودت کالا، هزینه ارسال مجدد از مشتری دریافت خواهد شد.

ماده ۳۳٫این تضمین صرفاً شامل ایرادات فنی کالا بوده و ایرادات و مشکلات ظاهری را شامل نمی گردد. همانطور که در بخش “تحویل سفارش” بطور کامل اشاره گردید، مشتری موظف است در هنگام تحویل سفارش (غیر از موارد خاص)، سلامت ظاهری دستگاه را بررسی و سپس آن را تحویل بگیرد.

۷ روز امکان عودت کالا

ماده ۳۴٫در صورتیکه مشتریان جناب کالا ، به هر دلیلی از خرید خود منصرف شوند، تا هفت روز فرصت خواهند داشت تا کالای خریداری شده را مسترد نمایند. تنها شرط لازم آن است که کالای خریداری شده از بسته بندی اولیه خارج نشده باشد. در این شرایط وجه کالا حداکثر ظرف ۲۴ ساعت در روز کاری پس از دریافت کالا توسط فروشگاه، به حساب مشتری واریز خواهد شد. در این موارد هزینه ارسال و عودت کالا بر عهده مشتری می باشد.و اگر در این مدت کالا کاهش قیمت داشته باشد شرکت می تواند ان را مطالبه نماید

تبصره ۱: امکان عودت کالاهایی که قیمت آنها تابع نوسانات نرخ ارز در بازار است، حداکثر تا ۲۴ ساعت می باشد.

تبصره ۲: کارتن و بسته بندی کالا باید کاملا سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم قبول از طرف شرکت می باشد.

۳ روز تضمین عدم تطابق

ماده ۳۵٫در صورتیکه کالای تحویل شده به مشتری با کالای سفارش داده شده مغایرت داشته باشد، مشتریان ۳ روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به تعویض یا مرجوع نمودن آن اقدام نمایند. اولین قدم برای اینکار اعلام مکتوب مشکل به فروشگاه در بازه زمانی ۳ روزه می باشد.

در این موارد در صورتیکه کالای مورد نظر مشتری در فروشگاه موجود نباشد، به انتخاب مشتری، کالا با کالای مشابه دیگر تعویض یا در صورت دلخواه وجه پرداختی مسترد می گردد.

تبصره ۱: کارتن و بسته بندی کالا باید کاملا سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم امکان استفاده از این تضمین می گردد.

تبصره ۲: با توجه به آنکه مشتریان همواره موظف هستند در هنگام تحویل کالا و قبل از باز نمودن بسته بندی، ابتدا مشخصات کالا را با کالای سفارش داده شده مطابقت دهند، چنانچه بدون مطابقت، کالا از بسته بندی اولیه خارج شده باشد، حتی در صورت مغایرت، دیگر امکان تعویض یا مرجوع نمودن آن وجود نخواهد داشت.

چتر حمایتی جناب کالا – خدمت انحصاری فروشگاه اینترنتی جناب کالا برای اولین بار در ایران

ماده ۳۶٫فروشگاه جناب کالا جهت رفاه هر چه بیشتر مشتریان خود و برای اولین بار خدمتی منحصر به فرد تحت عنوان “چتر حمایتی جناب کالا ” به مشتریان خود ارائه نموده است. تحت این خدمت در صورتیکه کالای خریداری شده توسط مشتریان در طول دوران گارانتی دارای هر گونه مشکل یا ایراد فنی گردد، دیگر نیازی به مراجعه مشتری به شرکتهای ارائه دهنده خدمات گارانتی نمی باشد، تنها کافیست مشتری با فروشگاه تماس گرفته و مشکل را اعلام نماید، پس از آن ما پیگیر موضوع شده و تا حصول نتیجه آن را پیگیری خواهیم نمود.

لازم به توضیح است این خدمات برای مشتریان جناب کالا رایگان و مشتری صرفاً هزینه های که مربوط به شرکتهای دیگر است (بطور مثال تعویض قطعاتی که شامل گارانتی نیست یا هزینه های پستی از شهرستان ها) را پرداخت خواهد نمود.

کالای بدون گارانتی

ماده ۳۷٫فروشگاه همواره به مشتریان تاکید می کند که کالاهای مورد نظر خود را با گارانتی اصلی تهیه نمایند، اما چنانچه مشتری اصرار در خرید کالای بدون گارانتی داشته باشد، کلیه مسئولیت مشکلات پیش آمده برای کالا بعد از مهلت دوره تست مشخص شده، بر عهده مشتری بوده و فروشگاه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

امکان بحث و تبادل نظر در سایت

ماده ۳۹ .در سایت امکان بحث و تبادل نظر با سایر کاربران، ثبت نظرات، پیشنهادات و سؤالات فراهم شده است. در این زمینه کاربران موظف هستند از درج هرگونه مطالب مغایر با اصول قانونی و اخلاقی، افترا آمیز، تهدید کننده حریم خصوصی افراد یا حقوق مالکیت معنوی و هرگونه مطالب ناشایست دیگر جداً خودداری نمایند، در غیراینصورت کلیه مسئولیت و عواقب قانونی آن بر عهده ایشان می باشد.

ماده ۴۰٫فروشگاه در نشر یا عدم نشر نظرات کاربران دارای اختیار کامل می باشد.

ماده ۴۱٫در صورتیکه کاربری نسبت به رعایت و ضوابط فروشگاه در درج نظرات توجه کافی نداشته باشد، فروشگاه مجاز است از دسترسی مجدد کاربر به سایت جلوگیری به عمل آورده و در صورت لزوم وی را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

محتوای سایت

ماده ۴۲٫فروشگاه حداکثر تلاش خود را برای درج اطلاعات صحیح (از جمله قیمت، اطلاعات فنی، عکس کالاها و مقالات) به کار می گیرد، با این حال درست بودن تمامی مطالب و بدون نقص بودن محتوای اطلاعات خود را تضمین نمی نماید.

ماده ۴۳٫فروشگاه در راستای افزایش آگاهی و اطلاع رسانی به کاربران سایت، نسبت به تهیه محتوای لازم اقدام نموده است. این اطلاعات توسط گروه تخصصی سایت و از منابع معتبر و با دقت در اعتبار آنها تهیه شده و به صورت مستمر از جهت درست و به روز بودن بازبینی می گردند. با این حال جناب کالا هیچ گونه مسئولیتی را در قبال محتوای این مطالب، اشکالات غیرعمدی و ایرادات نگارشی آن نمی پذیرد.

ماده ۴۴٫فروشگاه خود را مجاز می داند در هر زمان نسبت به تغییر محتوا و اطلاعات سایت و محصولات اقدام نماید.
ماده ۴۵٫درصورتیکه کاربران محتوایی برای سایت ارسال نمایند، فروشگاه این حق را خواهد داشت تا نسبت به استفاده، تغییر، تصحیح و انتشار یا عدم انتشار آن تصمیم گیری و اقدام نماید. با این حال مسئولیت صحت و درستی مطالب تماماٌ به عهده فرستنده می باشد.

تبلیغات در فروشگاه

ماده ۴۶٫فروشگاه محتوای سایت هایی که قصد تبلیغات در سایت را دارند از نظر مغایرت با اصول و قوانین کشور مورد بررسی قرار می دهد اما صحت و سقم محتوا و خدمات آنها را مورد بررسی قرار نمی دهد و لذا هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوا و خدمات ارائه شده در این سایت ها ندارد.

مسئولیت ها و تعهدات کاربران و مشتریان برای استفاده از سایت

ماده ۴۷٫هر گونه استفاده غیر متعارف، غیر مجاز و غیر قانونی از سایت توسط کاربران که منجر به آسیب، خرابی، از دست رفتن یا تغییر اطلاعات، افشای اطلاعات شخصی کاربران و سایر ضرر و زیان های احتمالی گردد، پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.

ماده ۴۸٫کاربران موظف به حفاظت از اطلاعات شخصی کاربری خویش بوده و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعاتی که از طریق شناسه کاربری و رمز عبور آن ها صورت می گیرد بر عهده آنان است.

ماده ۴۹٫فروشگاه در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.

حق مالکیت مادی و معنوی

ماده ۵۰ .کلیه محتوای سایت صرفاً متعلق به فروشگاه بوده و هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از فروشگاه غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

موارد خاص

ماده ۵۱٫با توجه به اینکه قوانین فوق، قوانین کلی فروشگاه بوده و ممکن است در موارد خاص مشمول برخی کالاها نگردد، توضیحات درج شده در فاکتور و رسید تحویل کالا، که به امضاء مشتری می رسد، در این موارد ملاک عمل خواهد بود.

ماده ۵۲٫لطفا قبل از پرداخت هرگونه وجه از موجودی کالا و یا افزایش قیمت کالا از طریق تماس با شماره تلفن های ذکر شده در وب سایت اطمینان حاصل نمایید ، در صورت عدم موجودی و یا افزایش قیمت که منتج به کنسل شدن فاکتور گردد و مشتری قبل از اطلاع از شرکت اقدام به پرداخت مبلغی نماید و شرکت فاکتور را نهایی نکرده باشد فرآیند عودت وجه تا ۷روز کاری زمان میبرد.

ماده ۵۴٫هرگاه به هر دلیل شرکت ملزم به عودت مبلغ پرداختی باشد و مشتری با دو بار درخواست از دادن شماره حساب یا شماره کارت امتناع نماید مبلغ به حساب صندوق دادگستری واریز می نماید و شرکت هیچ گونه مسولیتی از باب اضرار مشتری ندارد

توجه:طبق قانون هر گاه ظرف ۱۰ سال این مبلغ دریافت نگردد به نفع دولت ضبط می شود.

ماده ۵۵٫ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش را برای استعلام ارسال نماید.